در اربعین امسال مقابل موکب 519 انصار امام مهدی، پرچم رژیم صهیونیستی سوخت، اما ستارۀ داوود نسوخت؟ https://t.me/Abbas_fathiieh/987 راز این ستاره چیست؟ با ستارۀ داوود، ظلمتهای سهگانه که در آیه 6 سوره زمر آمده، توضیح داده میشود: ستارۀ داوود از دو مثلت متداخل تشکیل شده است که هر کدام نماد یک مرحله از آفرینش هستند. «مثلث نزول نماد ظلمتهای سهگانه است: عالم ذر، عالم دنیا و عالم رجعت و مثلث صعود اشاره به انوار سهگانه میباشند: و آنها مراتب سهگانه محمد صلیالله علیهوآله قبل از فتح حجاب، بعد از فتح حجاب و بازگشت بعد از حجاب هستند. که این شش مرحله، با هم اشاره به شش روز و مراتب ششگانه دارد. و از تداخل این دو مثلث در همديگر، کل وجود از ابتداء تا انتهايش حاصل میگردد، و او محمد صلیالله علیهوآله است» (ر.ک. به سید احمدالحسن، متشابهات، جلد چهارم، سوال 169). و نام سید احمدالحسن در وسط و قلب این نماد، به معنی کسی است که مقدمهساز قیام خواهد بود، و سپر تمام تکذیبهایی است که بناست به حضرت مهدی برسد و ایشان به جان میخرد. و «حکومت به همانگونه که عروس را به داماد تحوی...
بسمالله الواحد القهار "وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُون" (شعراء: ۲۲۷) باخبر شدیم، شیخ هادی عسگری، یکی از انصار امام مهدی (ع) و مؤمنین به وصیت شب وفات رسولالله (ص)، و از مداحان اهلبیت (ع)، و از قاریان قرآن و طلاب مؤسسۀ علمی پژوهشی قائم (ع) شهر قم، و اساتید حوزه علمیۀ قاضی شهر دزفول، و از مربیان حلقۀ صالحین، و... به جرم ایمان به فرستاده امام مهدی (ع) ، روز جمعه ۹۷/۱/۲۴، ساعت ۶:۳۰ صبح دستگیر شدند، همانگونه که بسیاری از انصار در عین پاکی و به صرف داشتن ایمان به فرستادۀ تنها مُصلِح جهان، دستگیر شدند... الحمدلله به لطف خدای منان، ایشان امروز با وثیقۀپانصدمیلیون ریالی، آزاد شدند. بشارتی بر مؤمنین و مؤمنات و تلنگری بر مخالفان این دعوت نورانی! به فضل خدا با دستگیری این استاد با اخلاص، ده نفر در شهر دزفول، به دعوت یمانی آل محمد، سید احمدالحسن (ع) ایمان آوردند. کلام قائم آل محمد، سید احمدالحسن (ع) را جدی بگیرید: "آنها ده مؤمن را زندانی میکن...
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم والحمدللّٰه رب العالمین، و صلی اللّٰه علی محمد و آل محمد الائمة و المهدیین و سلم تسلیما 《حديث بيست و يکم》 كتاب التمحيص: عن المفضل، عن أبي عبد الله قال: (قال الله :افترضت على عبادي عشرة فرائض، إذا عرفوها أسكنتهم ملكوتي وأبحتهم جناني. أولها: معرفتي. والثانية: معرفة رسولي إلى خلقي، والإقرار به، والتصديق له. والثالثة: معرفة أوليائي وأنهم الحجج على خلقي، من والاهم فقد والاني، ومن عاداهم فقد عاداني، وهم العلم فيما بيني وبين خلقي، ومن أنكرهم أصليته [أدخلته] ناري وضاعفت عليه عذابي. والرابعة: معرفة الأشخاص الذين أقيموا من ضياء قدسي، وهم قوام قسطي. والخامسة: معرفة القوام بفضلهم والتصديق لهم. والسادسة: معرفة عدوي إبليس وما كان من ذاته وأعوانه. والسابعة: قبول أمري والتصديق لرسلي. والثامنة: كتمان سري وسر أوليائي. والتاسعة: تعظيم أهل صفوتي والقبول عنهم والرد إليهم فيما اختلفتم فيه حتى يخرج الشرع [الشرح] منهم. والعاشرة: أن يكون هو وأخوه في الدين شرعاً سواء، فإذا كانوا كذلك أدخلتهم ...
نظرات
ارسال یک نظر